Már ősidők óta ismert, az alvás gyógyít. Ha nem alszunk eleget, megbetegedhetünk, sőt komoly betegségek alakulhatnak ki belőle, nemcsak fáradékonyság.

 Az ember számára az alvás fontosabb mint az evés.

Minden élő szervezetnek saját belső biológiai órája van, mely az élet számára fontos folyamatokat vezérel. A biológiai óránkra nagy hatással van a fény. Meghatározó a szürkület és a virradat, befolyásolják a melatonin hormon termelését. Melatonin az alvás hormonja az epifízisben, a tobozmirigyben képződik, úgy ahogyan a biológiai óránk kéri.

Ha kibillentjük a biológiai óránkat, felbomlik a melatonin képzése, s ez által az alvás nem megfelelő. Nem tudunk elaludni, s az egészséges alvás ciklust elérni, hogy felkeléskor kipihenten ébredjünk.

A nem alvásnak a következményei lehetnek:

  • az alvászavarok kialakulása
  • depresszió s egyéb lelki betegségek
  • fejfájás
  • mellrák (klinikai kísérletekkel bizonyítva)
  • prosztatarák (klinikai kísérletekkel bizonyítva)
  • gyorsabban öregszünk
  • kialakulhat a cukorbetegség
  • magas koleszterin szint a vérben
  • vérnyomás ingadozás
  • elhízás
  • pajzsmirigy és mellékvesék működésének zavarai
  • immunrendszer gyengülés

 

Mi lehet a megoldás? Vegyünk a boltban melatonint. Hát ez sajnos nem a megfelelő. Bebizonyították, hogy inkább azt kell tenni, hogy a szervezetünket kényszerítsük rá a melatonin hormon megfelelő termeléséhez.

Hogyan?

  • Nyugtassuk meg a szervezetünket, készítsük elő a pihenésre.
  • Természetesen nem mobil, számítógép, tv vagy egyéb fényt vagy sugárzást kibocsájtó berendezések közelében.
  • Feküdjünk le este 11 előtt és keljünk fel reggel 5 óra után
  • Ha lehet, rendszeresen ugyan abban az időben

 Most jön az a rész, hogy minden megvan, de az álom nem jön. Nem kell számolni ezerig, próbáljuk ki azt, ami már bevált. Van több lehetőségünk:

  1. az első megoldás a gyógynövények közül az ORVOSI MACSKAGYÖKÉR. Ki lehet próbálni cseppekben, vagy ha kapszulában. 
  2. Ha valakinek ez kevés jöhet a több gyógynövény használata, melyek egyben elősegítik az alvást és nyugtatják, harmonizálják a szervezetet. A macskagyökér előtt használhatunk BAJKÁLI CSUKÓKA és a lefekvéskor a macskagyökeret.
  3. Vagy  az előre elkészített gyógynövény keverékek kapszula vagy tinktúra formában.

 Ezekben olyan gyógynövények vannak, melyek oldják a feszültséget, harmonizálják a szervezetünket, hogy az alvás valóban egészséges legyen.

 

Jó alvás gyógynövénykeverék tinktúra:

  • citromfű
  • levendula
  • orvosi macskagyökér
  • C vitamin
Bajkáli csukóka kapszula
Bajkáli csukóka rügyek

Alvás tinktúra:

  • citromfű
  • orvosi macskagyökér
  • bajkáli csukóka
  • golgotavirág
  • komló
  • panax ginzeng

Alvás kapszula:

  • citromfű
  • orvosi macskagyökér
  • bajkáli csukóka
  • golgotavirág
  • komló
  • panax ginzeng
orvosi macskagyökér Orvosi macskagyökér tinktúra
orvosi macskagyökér kapszula Orvosi macskagyökér kapszula
alvás teakivonat

Alvás teakivonat:

  • komló
  • orvosi macskagyökér
  • kakukkfű
  • citromfű
  • almalé

Írd le hozzászólásod